söndag 4 oktober 2009

Mässa!

Nu börjar det närma sig MässanHantverksdagarna i Luleå, Arcus. 30/10 - 1/11.



Vi kommer vara närvarande under hela mässan med en egen monter. För tillfället så vet vi inte numret på monter, vilket kommer uppdateras senare. Under mässan träffar ni mig Hanna Gustavsson med min Mamma. Det kommer att finnas saker från:

Serholt

Pluto produkter

Våra egna designade smycken


Vill du läsa mer om Arcus mässan så kolla gärna in är för mer information.






Hoppas att ni kommer och tittar förbi...

Mvh Mina Dina Design

1 kommentar:

Monika sa...

Hej Hanna :o)

Tack för besöket!

Självklart vill jag hjälpa till på det lilla sätt jag kan!

Stort lycka till med företaget och så hoppas jag alla hittar till din monter på mässan :o)

Har en fråga angående ett halsband, som jag återkommer med vid ett senare tillfälle.


Stort lycka till nu med allt! :o)

Kram

Monika