söndag 17 maj 2009

Företaget

Hej alla där ute, mitt namn är Hanna Gustavsson och är 19år.


Ett av mina största interssen är att tillverka smycken. Under mitt sista år på gymnasiumet fick jag chansen att äga och driva ett UF-företag, detta år har varit det mest givande och spännande år jag haft på hela skolgången. Genom att ha drivt ett UF-företag har jag lärt mig mycket om mig själv och hur det är att äga ett eget företag.



Ni är säkert inte så intresserade av att få veta lite om mig, men jag skulle gärna vilja presentera mig och välkommna er bloggare och besökare in till min smyckesblogg.

Här ska ni känner er hemma och kunna njuta av härliga smycken och även skriva till mig som tillverkare.



Hoppas ni trivs och kom gärna tillbaka! :)



Mvh Hanna Gustavsson

2 kommentarer:

Smycka dig sa...

LYCKA TILL HJÄRTAT <3<3<3
MAMMA

Unknown sa...

Hello snäckan :)
Du jag skulle vela beställa ett halsband av dig. Du vet det där med 2 hjärtan med instansad text. Hör av dig! Kram moster V.